Prilozi Auto moto

Volkswagen T-Roc Cabrio

Crossover u toples izdanju: automatski sklopivi platneni krov otvara se ili zatvara za devet sekundi pri brzinama do 30 km/h

Volkswagen T-Roc Cabrio

Na međunarodnom salonu automobila u Frankfurtu (12. – 22. rujna) Volkswagen će održati svjetsku premijeru cabrio verzije T-Roca s kojom se unosi dašak svježine u segment SUV vozila.

T-Roc Cabrio kao prvi crossover cabriolet u kompaktnoj klasi nudi kombinaciju markantnog dizajna, povišenog položaja sjedenja tipičnog za SUV-ove, veliku fleksibilnost i vožnju s vjetrom u kosi. U skladu s tradicijom Bube i Golfa, T-Roc Cabrio također raspolaže klasičnim sklopivim platnenim krovom.

Njegov serijski, potpuno automatski sklopivi krov otvara se za samo devet sekundi. Otvaranje i zatvaranje funkcioniraju pri brzinu do 30 km/h i tijekom vožnje. Pritom se platneni krov deblokira i blokira elektromehanički. Njegov mehanizam smanjuje zapreminu prtljažnika za 161 litru, sa 284 na 123 litre, ali je vjerojatnije da to neće pretjerano smetati njegovim kupcima s obzirom da se cabriolet općenito ne kupuje radi praktičnosti i velikog prtljažnika.

T-Roc Cabrio postavljen je na Volkswagenovoj modularnoj platformi MQB koji omogućava programerima da stvore kompaktan dizajn i potpuno neovisan stil karoserije. Cabrio verzija T-Roca dugačka je 4268 milimetara, što je 34 mm duže od standardne verzije ovog crossovera. Istodobno i međuosovinski razmak je povećan za 40 milimetara i kod Cabrioleta iznosi 2630 mm.

Vozilo je širine 1811 mm, te visine 1522 mm. Nadalje, dodana su razna konstrukcijska ojačanja podnice, bočnih stranica, vrata te vjetrobranskog okvira, a sve kako bi se nadomjestio izostanak krova. Unutar modela s dvama vratima, vozač i putnici mogu očekivati visoki stupanj fleksibilnosti i velikodušnost otvorenog prostora.

T-Roc Cabrio će biti dostupan s dva benzinska motora s turbopunjačem. Slabiji je 1,0-litreni 3-cilindarski turbobenzinac snage 115 KS i 200 Nm okretnog momenta. Snažnija verzija motora je 1,5-litreni 4-cilindarski turbobenzinac snage 150 KS i okretnog momenta od 250 Nm. Manji agregat standardno je opremljen ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, a snažniji od 150 KS dostupan je i sa 7-stupanjskim automatskim DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom kao opcija.

S opcijski dostupnim infotainment sustavima nove generacije (MIB3) T-Roc Cabrio neprestano je online te donosi nove funkcije i usluge u vozilo. Novi sustav nudi Online-Connectivity-Unit uključujući integriranu eSIM karticu. Informacije se prikazuju na ekranu infotainment sustava, a u kombinaciji s opcijski dostupnim sustavom Active Info Display nastaje potpuno digitalno okruženje tzv. “Digital Cockpit”. Kupcima će biti dostupna dva paketa opreme Style i R-Line.

Prvi će standardno uključivati 17-colne naplatke, ambijentalnu rasvjetu, a kupci će moći doplatiti i kožne presvlake interijera. R-Line dodaje svjetla za maglu, sportska sjedala, ponešto dotjerani aero paket, ovjes, upravljač... Oba paketa su standardno opremljena sustavom za autonomno kočenje s prepoznavanjem pješaka, sustavom održavanja vozila u voznoj traci...

Lansiranje modela uslijedit će na proljeće 2020. godine tako da će kupcima biti na raspolaganju u ljeto.

Naslovnica Auto moto