Dalmacija Split

stvaraju se novi 'čepovi'

Je li nova prometna regulacija uspjela smanjiti gužve u centru Splita? Pogledajte sami i procijenite, vozači koji se 'prave ludi' ne pomažu da se riješi kaos

 stvaraju se novi 'čepovi'

Ukidanje pješačkog prijelaza na skretanju iz Zagrebačke ulice prema Trajektnoj luci, usklađivanje semafora na križanju kod Biskupove palače, ustupanje dodatnog traka od strane Lučke uprave za ulaz u trajekte, kako bi ulaz u trajektnu luku bio maksimalno iskorišten, sinkronizacija Prometovih linija i dolazaka trajekata, veća angažiranost prometne policije, bobija, prometnih i komunalnih redara te pojačavanje vertikalne signalizacije današnje su dodatne mjere koje bi trebale poboljšati protočnost prometa i još više osnažiti novu regulaciju koja je od jučer na snazi kroz Zvonimirovu ulicu i Trajektnu luku, javljaju u petak iz Banovine.

Na današnjem sastanku u Lučkoj upravi svi sudionici izrazili su daljnju podršku ovom projektu kojim se nastoje smanjiti gužve u samom centru grada i prilazu u Trajektnu luku.

Zamjenik gradonačelnika Nino Vela rekao je kako je zadovoljan načinom suradnje te kako su svi svjesni da nema dovoljno dobre cestovne infrastrukture koja odgovara ovakvom prometnom opterećenju.

Zaključeno je kako će se ova regulacija prometa zadržati do daljnjeg, sve dok bude davala zadovoljavajuće rezultate u poboljšavanju protočnosti prometa.



- Znamo da je splitska trajektna luka s više od 5 milijuna putnika najopterećenija na Jadranu i jedna od najopterećenijih na Mediteranu i na nama je napraviti nešto. S povećanjem putnika nama je situacija u pristupu gradskoj luci sve teža.

Nova se prometnica se ne može napraviti u kratkom vremenu, za to nam treba tri godine ili dulje, možemo određenim prereuglacijama u sadašnjim okvirima popraviti stanje. Zato smo se odlučili za aktivan pristup rješavanju problema i pokrenuli ovaj projekt u vrijeme kada može dati najbolji efekt.

Poljička cesta i Zvonimirova ulica su glavna žila kucavica i primijenili smo pravili iz europskih starih gradskih jezgri o jednosmjernim ulicama u nadi da će protočnost biti bolja.

Zagrebačka ulica je rezervirana za javni gradski prijevoz, taksije i vozila s posebnom dozvolom. Sva ostala vozila ne smiju prometovati tu. Puno bolji način dolaska u trajektnu luku je Zvonimirova koja je sad protočnija. Ukinuli smo pješački prijelaz da bi protočnost bila još bolja - zaključio je zamjenik gradonačelnika Nino Vela.

I pomoćnik direktora Prometa Ante Zovko rekao je kako danas linije javnog gradskog prijevoza uredno voze, uz minimalna kašnjenja u udarnim satima, ali kako će se već popodne stanje potpuno normalizirati.
 



Međutim, na snimkama nastalim danas u Zagrebačkoj ulici ne zamjećuje se posebno smanjenje gužvi u ovom dijelu grada.

Veliki dio odgovotrnosti svakako je i na vozačima koji i dalje voze zagrebačkom ulicom, iako je prometovanje zabranjeno za sve osim za autobuse javnog gradskog prijevoza i vozila s dozvolom.

Unatoč više puta ponovljenim apelima iz gradske uprave da se ne koristi ta prometnica za put prema trajektnoj luci, građani i dalje iskorištavaju situaciju zbog čega se stvaraju dodatni čepovi na frekventnom križanju sa Zvonimirovom kraj Pazara.

Naslovnica Split